צביעת חדרי ילדים

תוכן עניינים

צור קשר

לקוחות מספרים

צור קשר

צביעת חדרי ילדים מגוון דוגמאות

מחפשים צביעת חדרי ילדים או צביעת חדר ילדים במחירים אטרקטיביים? מצאתם!
כי אם לא להם אז למי? צביעת חדר ילדים היא משימה עיצובית מורכבת, שמחקרים מוכיחים שתשפיע על האופן בו הילד שלכם יתפתח.
השילוב של שימוש בחומרי גלם איותיים בלבד, הוא אינו עניין של מה בכך וכשמדובר בצביעת חדרי ילדים – אנחנו מתחייבים על שימוש בחומרים הללו בלבד וכמו כן, על עבודה אסתטית ונקייה בסטנדרטים מחמירים על מנת שהילד שלכם יגדל בדיוק בסביבה שמתאימה עבורו.

צביעת חדרי ילדים

צביעת חדרי ילדים או צביעת חדר ילדים אצל צבעי זיו – שבלונות וציורי קיר אצל הצוות המנוסה ביותר

ישנן חברות רבות בשוק הפונות לתחום צביעת חדר ילדים, להלן מספר נקודות שיסבירו לכם על קצה המזלג מדוע כדאי לבחור בנו ולא באף חברה אחרת.

  • עובדינו מחולקים לארבעה אזורים, הם מחכים בצוותים לקריאה שלכם ויגיעו לכל איזור שרק תצטרכו.
  • בשיחה לנציג השירות שלנו תגלו מחירים חסרי תקדים בתחום צביעת חדרי ילדים.
  • צביעת קרמיקות, גימורים נהדרים ועוד, כי כשמדובר בצביעת חדרי ילדים מגיע לכם את הטוב ביותר.
  • צוות עובדים שמחייך, מספק שירות אדיב, שקט, נקי ואיכותי תוך הקפדה על אסתטיקה בצביעת חדרי ילדים.
  • שנים של נסיון וכולן מגולמות בצוות אחד שנמצא כאן כדי להקשיב ולמלא אחר ההוראות שלכם ושל הילד שלכם.
  • שימוש בחומרי גלם איכותיים בלבד, כי לקטן שלכם מגיע לגדול בסביבה אסתטית בריאה ונקיה, עמידה לנזקי מזג האוויר.

צביעת חדרי ילדים או צביעת חדר ילדים צבעי זיו – כל צפייה בטלויזיה הופכת לחגיגה

עם קירות שצבועים כל כך יפה, בדיוק בגוון אותו אתם והילד שלכם תבחרו – איך אפשר בכלל יהיה לצאת מהבית ? אנחנו עובדים עם שליכטים צבעוניים ושבלונות מיוחדות בצורות, על מנת שהילד שלכ יקבל בדיוק את מה שהוא רוצה ושיהיה לו כיף להישאר בחדר, קרוב קרוב אליכם. בדיוק כמו שהייתם רוצים. צביעת חדרי ילדים היא משימה לא פשוטה, מכיוון ורצונות ההורה ורצונות הקטן אינן תמיד עולות בקנה אחד. הצוות המנוסה שלנו בצביעת חדר ילדים עומד לשירותכם בכל שאלה ובקשה, ויודע כיצד למצוא את עמק השווה על מנת שכל הצדדים יהיו מרוצים ועל מנת שתקבלו עבודה איכותית ומקצועית עם איכות ללא פשרות וגימורים מרהיבים. חשוב לנו שתצטרפו למשפחת הלקוחות המרוצים שכבר הזמינו צביעת חדרי ילדים על צוות צבעי זיו והילדים שלהם מודים לנו עד היום ! אנחנו כאן, כדי להקשיב, כדי להבין מה הוא החזון שלכם ושל הקטנטן שלכם בעבור צביעת חדר ילדים. אנחנו נהיה כאן ונוכל לברוא לו צורה בשר ודם פעם ראשונה.

צביעת חדרי ילדים חדר ילדים של צוות צבעי זיו – עמידות היא שם המשחק

הילד הקטן שלכם הולך לגור ולשהות זמן רב בחדר, כשהוא יכין שיעורי בית, ינגן בגיטרה, יצפה בטלויזיה, ישחק במחשב, יזמין אליו חברים או יאכל ויישן ולכן חשוב שהצביעה תהיה עמידה בפני נזקים אשר יכולים להיגרם כתוצאה מאורח החיים התזזיתי שהילד שלכם נוקט בו. אנחנו נבצע צביעת דירה ובמסגרתה צביעת חדר ילדים ברמה הגבוהה ביותר, שתהיה עמידה בפני נזקי החום הארץ ישראלי אך מן הצד השני תהיה צביעת חדרי ילדים לא מתפשרת גם כשמדובר באסתטיקה של העבודה וגם כשמדובר במחיר הנמוך אשר בסופו של דבר תרצו לקבל בעבור צביעת חדר ילדים.

המדריך השלם לצביעת חדר של ילדים

החלטתם לחדש את חדר הילדים? אין ספק שצביעת החדר יכולה לעזור לכם לצלוח את המשימה בשלום.
אז בין אם הילדה שלכם אוהבת את אנה ואלזה ובין אם הילד אוהב את רונאלדו, באמצעות הטיפים הבאים תוכלו להבין כמה זה פשוט להביא לידי ביטוי את עולמות התוכן של הילדים שלכם.
במדריך הבא נסביר מאיפה מתחילים, איך בוחרים גוון צבע לחדר הילדים, אזה סוג צבע מתאים וגם, איך צובעים את הקיר במשולשים ושבלונות? כל התשובות לפניכם.

איך בוחרים גוון צבע לחדר הילדים?

ראשית, לא משנה באיזה גוון תבחרו, שתפו את הילד בבחירת גוון הצבע. שבו איתם, ספרו להם שאתם מתכוונים לצבוע להם את החדר וקחו איתם ביחד את ההחלטה. כך, תרתמו אותם לתהליך ותגרמו להם להרגיש חלק מהתהליך. ההמלצה שלנו היא ללכת על גוונים שיעניקו לחדר הילדים אווירה נעימה שפשוט כיף להיכנס אליה. מומלץ שלא לבחור בגוונים צעקניים כמו אדום או כתום, אך גם לא ללכת על גוון לא מיוחד וחסר משמעות כמו לבן.
אז על איזה גוון כדאי ללכת? גוונים כמו שמנת או אוף ווייט יעשו את העבודה בהחלט ויעניקו לחדר הילדים אווירה מרגיעה ונעימה. אם בכל זאת תרצו להתפרע מעט, תוכלו ללכת על גוונים כמו כחול, ירוק או צהוב. ושוב, לא משנה באיזה גוון תבחרו, קחו את ההחלטה ביחד עם הילד.

איזה סוג צבע מתאים לחדר ילדים?

נפתח בשורה התחתונה – מתוך מגוון סוגי הצבעים שהשוק מציע היום, הצבע האקרילי הוא המומלץ ביותר לצביעת דירות בכלל, וחדרי ילדים בפרט. למה? משום שמדובר בצבע אקרילי רחיץ אותו ניתן לנקות בקלות במידה והתלכלך, ואתם יודעים כמה הפרמטר הזה חשוב כשמדברים על חדרי ילדים.

ודאו שהצבע שאתם בוחרים לא מכיל אדים רעילים, כי בכל זאת מדובר בבריאות של הילד שלכם. איך בודקים? הציצו על דלי הצבע וודאו שיש עליו אישור ממכון התקנים, כזה שמוכיח שהצבע לא פולט אדים רעילים.

בחרו בצבע השייך למוצג מוביל וותיק שעובר בדיקות מחמירות במעבדות והשתדלו להתרחק מצבעים זולים מידי, עלול לעלות לכם ביוקר.

בנוסף, גם בתחום של הצבעים האקריליים הרחיצים יש רמות איכות משתנות. בחרו בצבע שנחשב לצבע רחיץ במיוחד, אותו תוכלו לנקות גם באמצעות קרצוף את הלכלוך הקשה במיוחד. צבע אקרילי רחיץ במיוחד מתאים ברוב המקרים לילדים "שובבים" שמה לעשות, אוהבים לצייר ולקשקש על הקיר.

טיפים לצביעת חדרי ילדים

  • קיר אחד במספר גוונים – האופציה הנפוצה ביותר כיום היא צביעת קיר אחד המספר גוונים ובצורות שונות, כמו משולשים למשל. איך יוצרים את הצורות? פשוט מדביקים על הקיר מסקינטייפ בצורה המבוקשת וצובעים בשטח הפנימי שלו עד לקבלת הצורה המבוקשת. לפני שאתם מדביקים את המסקינטייפ על הקיר, מומלץ להחליש אותו על מנת שכשתורידו אותו מהקיר הוא לא יגרום לנזק. איך עושים א זה? מדביקים אותו קום כל על זכוכית או על הבגדים, כך שהדבק שלו ייחלש ולא יתלוש את השכבה העליונה של הקיר כשתורידו אותו.
  • שבלונות – מדובר באמצעי נפלא שיסייע לכם להביא לידי ביטוי את עולמות התוכן של הילד שלכם על הקיר. מדובר למעשה בתבנית שטוחה שבאמצעותה ניתן ליצור צורה מיוחדת על הקיר, מה שיעניק לחדר הילדים מראה ייחודי. את השבלונה תוכלו להזמין באינטרנט או לקנות בחנות העוסקת ביצירה. פשוט מצמידים את השבלונה לקיר וצובעים בתוכה. כעבור שעתיים מומלץ לצבוע שכבה נוספת על מנת לקבל גוון מלא ויציב.

צביעת חדרי ילדים או צביעת חדר ילדים צוות צבעי זיו – כי לקטן שלכם גם מגיע להנות, להזמנות הקישו ברגעים אלו ממש: 072-336-1005