צביעת דירה חדשה

תוכן עניינים

צור קשר

לקוחות מספרים

צור קשר

עומדים להיכנס לבית חדש? שיהיה בשעה טובה. לפני שאתם ממהרים להזמין מוביל ולהעביר את התכולה לבית החדש, אנו ממליצים לכם להזמין צבעי מקצועי שיצבע לכם את הבית בצורה מקצועית.
במדריך הבא נסביר למה צריך לצבוע בית חדש, איך צובעים בית חדש וגם, מה כוללת צביעת בית חדש? כל התשובות לפניכם.

צביעת דירה חדשה

למה צובעים בית חדש?

אתם בטח שואלים את עצמכם, למה בכלל לצבוע בית חדש? אם כן, ההיגיון הפשוט אומר שהבית החדש שלכם מתוקתק ורק מחכה לקבל ת פניכם הנרגשות. ובכן, לא תמיד זה המצב.

  • הקירות עברו סיוד ואיטום –  בדירה חדשה מקבלן, מדובר בקירות שעברו תהליך של בנייה, סיוד ואיטום. מין הסתם, במסגרת תהליך ארוך ומורכב שכזה, סביר להניח שצביעה מקצועית לא עמדה בראש מעייניהם של אנשי המקצוע. לכן, כל עוד הבית שלכם ריק מתכולה ומאנשים, זו הזדמנות מצוינת להזמין צבעי מקצועי ואמין שיבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר.
  • הבית צבוע בצבע זול חלק מקבלני הבניין חוסכים עליכם כסף וצובעים את הבית בצבע בסיס זול שלא מחזיק מעמד לאורך שנים. רוב הקבלנים יחפשו תירוצים ויגידו שקירות בבתים חדשים שותים את הצבע, שהבצע שבו הם משתמשים הוא האיכותי ביותר ועוד. בשורה התחתונה, קבלן בניין שיכול לחסוך כמה פרוטות יעשה זאת, בטח ובטח כשמדובר בבנייה מודרנית בתצורה של מגדלים הכוללים עשרות דירות לבניין.
  • צביעה לפי טעם אישי כניסה לבית חדש מהווה הזדמנות מצויינת למימוש הפנטזיות האישיות שלכם בכל הקשור לעיצוב הבית. ברוב המקרים, סביר להניח שתרצו לצבוע לתת לחדרים השונים בבית את הטאץ' האישי שלכם. בחדרי הילדים תוכלו לצבוע את אחד הקירות בדוגמה של משולש מעוצב ולקיר של פינת הרוכל תוכלו לתת טאץ' אחר של צביעה בגוון אחר ומחוספס.
    אם אתם גם כך מתכוונים לתת את הדגש על הפן העיצובי עם הטאץ' האישי, זו הזדמנות טובה מאד להזמין צבעי שיצבע כבר את כל הדירה קומפלט בצבע איכותי וצביעה מקצועית.
  • עיצוב מיוחד ועכשיו חדש בצבעי זיו, מהיום אפשר להזמין שליכט צבעוני לדירה חדשה במחירים מיוחדים.

איך צובעים בית חדש?

נפח בשורה התחתונה – תהליך הצביעה של דירה חדשה מקבלן יהיה פשוט יותר מהסיבה הפשוטה שמדובר בקירות שנבנו ממש לא מזמן. למרות זאת, עדיין יש לתת את הדגש על הכנה מקצועית שתהווה את הבסיס לצבע שיחזיק מעמד לאורך שנים.
תחילה, בעל המקצוע יבצע בדיקה ראשונית של הקירות בבית ויבדוק את מצבם. במידה והקירות דורשים תיקוני שפכטל סטנדרטיים, עליו לבצע אותם לפני שיתחיל בצביעה.
חשוב לציין – אם צובעים קיר מסויד בצבע אקרילי, ודאו שבעל המקצוע משתמש בחומר מקשר (פריימר). שימו לב כי בעל המקצוע אכן משתמש בחומרים עליהם סיכמתם בחוזה.
לאחר סיום מריחת שכבת הצבע הראשונה יש להמתין לייבוש מוחלט ורק לאחר מכן לצבוע בשכבה נוספת.

מה כוללת צביעת דירה חדשה?

ממש כמו צבעת דירה רגילה, גם צביעת דירה חדשה מקבלן צריכה לכלול את החומרים והעבודה. כמו כן, מומלץ אד להזמין את בעל המקצוע לביקור מקדים בבית, על מנת שיבדוק את מורכבות העבודה ויספק הצעת מחיר מבוססת, על מנת שהמחיר לא יקפוץ במהלך העבודה. כמובן שצביעת דירה חדשה מקבלן מתייחסת לעבודה סטנדרטית של צביעה בצבע לבן ואחד בכל חדרי הבית. מעוניינים בצביעה דקורטיבית ואומנותית? באחריותכם ליידע את הצבעי מראש ולדרוש ממנו הצעת מחיר רלוונטית לעבודה. חשוב לציין – שימרו את מספר הצבע והדוגמה לצורך תיקונים עתידיים. דרשו תעודת אחריות לצביעה ל-3 חודשים כך שאם תזהו תקלות בקיר שנגרמו מהעבודה תוכלו לפנות לקבלת תיקונים, לעוד פרטים והזמנת צבעי עבור צביעת דירה חדשה חייגו כעת 072-336-1005