צביעת דירה שכורה

תוכן עניינים

צור קשר

לקוחות מספרים

צור קשר

נגמר החוזה: הכל על צביעת דירה שכורה

סיימתם חוזה שכירות ועוברים לבית החדש שלכם? שיהיה במזל טוב. אז לפני שאתם אורזים את הפקלאות ובורחים ליעד חדש שלכם, זה הזמן להשקיע קצת מאמץ, לצבוע את הבית ולהחזיר אותו לבעלים בדיוק במצב בו קבלתם אותו. במדריך הבא נסביר מי אחראי לצבוע את הדירה בתום החוזה, באיזה צבע כדאי לבחור, כמה שכבות מומלץ ליישם על הקיר וגם, מתי מומלץ לצבוע את הדירה? כל התשובות לפניכם.

מבצע על צביעות דירות שכורות באזור המרכז
לפרטים נוספים חייגו לטלפון: 072-336-1005

ייעוץ חינם ותיקוני טיח במתנה!
כולל ניקיון וסדר בסיום הצביעה

צביעת דירה שכורה

מי אחראי לצביעת דירה שכורה?

חשוב לציין – כיום אין שום חוק שקובע מי צריך לצבוע את הדירה בסיום חוזה השכירות. כלומר, מדובר בסוגיה שצריכה להיסגר ולהיכתב כבר בשלב כתיבת חוזה השכירות וטרם החתימה. עד כאן מבחינה משפטית, וכעת נפנה לסוגייה האנושית.
קיבלתם בית במצב טוב? בלאי סביר בדירה שכורה בדרך כלל מתייחס למצב הדירה הקודם, עליכם להחזיר אותו למצבו ממש כמו כשחתמתם על החוזה. במידה וקיבלתם בית שהקירות בו תקינים וצבועים, שמרו על לויאליות כלפי בעלי הבית שלכם והחזירו דירה צבועה, גם אתם לא הייתם רוצים שהשוכרים הבאים יעשו לכם את זה.

באיזה צבע כדאי לבחור?

סביר להניח שהאינסטינקט הראשוני שלכם יהיה ללכת על הצבע הכי זול שקיים בשוק. אבל, וזה אבל גדול, תמיד חזרו אחורה וזכרו שקיבלתם בית צבוע במצב טוב ואתם רוצים להחזיר אותו לבעלים בדיוק באותו מצב.
לכן, בין אם אתם בוחרים להזמין צבעי מקצועי שיבצע את העבודה ובין אם אתם מתכוונים לצבוע את הבית בעצמכם, הקפידו לבחור בצבע אקרילי איכותי שיחזיק מעמד לאורך זמן. אתם לא צריכים לבחור את הצבע היקר ביותר כמובן, אך כדאי לבחור בצבע ברמה טובה.

כמה שכבות צריך לצבוע בדירה שכורה

אז זה נכון שלא מדובר בבית שלכם ושאוטוטו אתם עוזבים ולא תראו אותו יותר. עדיין, צביעה מקצועית צריכה להתבצע באמצעות שתי שכבות צבע, או כמו שאומרים בשפה המקצועית ״שתי ידיים״. אם תבחרו "לחפף" ולצבוע באמצעות שכבה אחת, מהר מאד תגלו את הכתמים והסימנים שהיו על הקיר עוד לפני הצביעה מבצבצים מבעד לשכבת הצבע הדקה. אגב, במיוחד אם בחרתם להשתמש בצבע לא הכי איכותי שיש בשוק, מומלץ ביותר שלא להתעצל וליישם שתי שכבות שיביאו לתוצאות איכותיות ביותר.

כמה עולה צביעת דירה לאחר סיום שכירות

סוג הדירה מחיר משוער
צביעת דירה שכורה מחיר מבצע לדירות עד 3 חדרים – הצביעה כוללת 2 שכבות ותיקוני טיח בסיסים בלבד החל מ-800 ש"ח
כמה עולה לצבוע דירה בסיום שכירות באזור המרכז – דירות עד 4 חדרים במרכז כולל תיקונים בקירות ו2 שכבות של צביעה החל מ-1000 ש"ח
כמה עולה לצבוע דירות קטנות לאחר סיום ההשכרה – 2 חדרים בלבד (לא כולל מטבח וסלון) החל מ-650 ש"ח
מבצעים בכל אזור המרכז והשרון שווה לבדוק איתנו 072-336-1005

ומה לגבי תיקונים לקירות?

כפי שכבר ציינו בסעיף הקודם, יש לכם את האופציה לחפף ולסיים את העבודה במהירות ובעלות זולה ככל שניתן. אך אם המצפון שלכם מדגדג לכם, הכנת הקירות לצביעת הבית לא מפחות חשובה מתהליך הצביעה עצמו, אם לא יותר. אז במידה וקדחתם דיבלים בקירות, תליתם טלוויזיות ומדפים ובמילים פשוטות חוררתם את הקיר, זה הזמן לבצע את התיקונים הפשוטים שיסייעו לכם לצלוח את משימת הצביעה בשלום.גם ביידה ותחליטו להזמין צבעי, עליכם לדעת שבעל מקצוע אמין וקצועי לא יתחיל לצבוע אצ הדירה לפני שהוא מטפל בכל הליקויים בקיר ומבצע תיקוני שפכטל במקומות הרצויים.
אגב חשוב לציין, ממש לא מצופה ממכם להתחיל לשייף ולהחליק את הקיר ולתקן סדקים שנוצרו במהלך שהותכם בבית, זה ממש לא העסק שלכם. עליכם (או על הצבעי) להביא את הקיר למצב שבו ניתן להתחיל לצבוע ביעילות, במהירות ובמקצועיות.

באיזה שלב מומלץ לצבוע דירה שכורה?

נפתח בשורה התחתונה – צביעת דירה מאוכלסת יקרה יותר ביחס לדירה ריקה, מהסיבה הפשוטה שהצבעי יצטרך לבצע הכנה מקדימה, להזיז רהיטים מפה לשם ולהתחשב בלוח הזמנים שלכם. לכן, מומלץ מאד להזמין אתה הצבעי אחרי שהעברתם את התכולה לבית החדש שלכם.  מצב כזה, הוא יוכל לבצע את ההכנה המתאימה ולסיים אצ העבודה במהירות.

אגב, במידה ואתם מעוניינים לצבוע גם את הבית החדש שלכם, זו הזדמנות מצויינת לסגור עם הצבעי עסקאת חבילה שתכלול גם את העבודה בבית החדש וכך אולי גם לארגן לעצמכם מחיר טוב יותר. אנחנו בצבעי זיו מאפשרים לכם לקבל את הכל במקום אחד, צביעת דירה לפני איכלוס במחירים משתלמים, להזמנות ופרטים נוספים חייגו כעת: 072-336-1005